Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18455
Назва: Communication Strategies of Internet Marketing of Trading Enterprises
Інші назви: Комунікаційні стратегії Інтернет-маркетингу торгових підприємств
Автори: Chunikhina, T.
Saiensus, M.
Sinko, A.
Iazvinska, N.
Klimovych, O.
Siryk, R.
Саєнсус, М.А.
Бібліографічний опис: Communication Strategies of Internet Marketing of Trading Enterprises / T. Chunikhina, M. Saiensus, A. Sinko, etc. // Journal of Law and Sustainable Development. – 2023. – V.11, – N. 3. – 01-17. – URL: https://ojs.journalsdg.org/jlss/article/view/820/343
Дата публікації: 2023
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.55908/sdgs.v11i3.820
Ключові слова: communication strategy
communication channels
digital marketing
internet marketing
corporate strategy
trade enterprise
комунікаційна стратегія
канали зв'язку
цифровий маркетинг
Інтернет-маркетинг
корпоративна стратегія
торгове підприємство
Короткий огляд (реферат): Purpose: The article aims to analyze the peculiarities of communication strategies of Internet marketing, key tools for their implementation, and development prospects in today's dynamic digital environment.Theoretical framework:The communication strategy of Internet marketing of a trading enterprise plays an integral role in improving the corporate strategy, ensuring stable operations in the current economic environment, and forming the competitiveness of the enterprise. The peculiarities of using Internet marketing tools for trade enterprises are the application of a wide range of tools to improve the positioning of the enterprise's brand and increase its penetration into the market of goods. Design/methodology/approach:The method of induction and deduction was used to identify the key prospects for the development of communication strategies for Internet marketing of trade enterprises.Findings:An important research direction is the analysis of the process of formation and organization of the Internet marketing communication strategy based on the practice of using management decisions. The results of the study reveal the achievements of trade enterprises in implementing an advertising campaign, improving the quality of the communication strategy, and the key structural elements necessary for its effective implementation. Research, Practical & Social implications:Due attention is paid to the process of developing a communication strategy through various means of Internet marketing and their use inthe digital environment. The article examines the communication strategy and its features in sales policy, advertising campaigns, and brand management as key areas of its manifestation. The use of a communication strategy and its implementation in modern prospects is of strategic importance for a commercial enterprise to ensure its long-term viability.
Мета: Мета статті – проаналізувати особливості комунікаційних стратегій Інтернет-маркетингу, основні інструменти їх реалізації та перспективи розвитку в сучасному динамічному цифровому середовищі. Теоретичні основи: Комунікаційна стратегія Інтернет-маркетингу торговельного підприємства відіграє невід’ємну роль у вдосконаленні корпоративна стратегія, що забезпечує стабільну роботу в поточному економічному середовищі та формує конкурентоспроможність підприємства. Особливостями використання інструментів Інтернет-маркетингу для підприємств торгівлі є застосування широкого спектру інструментів для покращення позиціонування бренду підприємства та збільшення його проникнення на ринок товарів. Дизайн/методологія/підхід. Методом індукції та дедукції було визначено ключові перспективи розвитку комунікаційних стратегій Інтернет-маркетингу підприємств торгівлі. Висновки. Важливим напрямом дослідження є аналіз процесу формування та організації Комунікаційна стратегія інтернет-маркетингу на основі практики використання управлінських рішень. Результати дослідження розкривають досягнення торговельних підприємств у проведенні рекламної кампанії, покращенні якості комунікаційної стратегії та основних структурних елементів, необхідних для її ефективної реалізації. Дослідження, практичні та соціальні наслідки: Належна увага приділяється процесу розробки комунікаційної стратегії за допомогою різних засобів Інтернет-маркетингу та їх використання в цифровому середовищі. У статті досліджено комунікаційну стратегію та її особливості в збутовій політиці, рекламних кампаніях, бренд-менеджменті як ключових сферах її прояву. Використання комунікаційної стратегії та її реалізація в сучасних перспективах має стратегічне значення для комерційного підприємства для забезпечення його довгострокової життєздатності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18455
https://ojs.journalsdg.org/jlss/article/view/820/343
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
820+Law.pdf350,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.