Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18493
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, О.М-
dc.contributor.authorСтрій, Л.І.-
dc.contributor.authorBondarenko, O.-
dc.contributor.authorStrii, L.-
dc.date.accessioned2024-09-13T06:15:27Z-
dc.date.available2024-09-13T06:15:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК 366.322-
dc.identifier.citationБондаренко О.М. Комунікації в Інтернет-маркетингу: метод. рек. щодо організації та виконання самостійної роботи студентів усіх форм навчання освітньо-професійної програми «Маркетинг і міжнародна логістика» спеціальності 075 «Маркетинг» / О.М. Бондаренко, Л.О. Стрій – Одеса: ОНЕУ, Ротапринт, 2024. – 26 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18493-
dc.description.abstractПоложенням про організацію навчального процесу в вищих навчальних закладах України передбачено, що навчальний час, відведений для самостійної роботи студентів визначається робочим навчальним планом і повинен становити не менше 1/3 та не більше 2/3 загального обсягу навчального часу студента, відведеного для вивчення конкретної дисципліниen_US
dc.description.abstractThe provisions on the organization of the initial process in the most basic principles of Ukraine have been transferred, so that the initial time for independent work of students is designated as a working initial plan and must be no less than 1/3 and no more than 2/3 obligation to the initial hour of a student assigned to study a specific discipline-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectInternet marketingen_US
dc.titleКомунікації в Інтернет-маркетингу: методичні рекомендаціїen_US
dc.title.alternativeCommunications in Internet marketing: methodological recommendationsen_US
dc.typeMethodical instructionsen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_5409118212430256741.pdf780,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.