Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18493
Title: Комунікації в Інтернет-маркетингу: методичні рекомендації
Other Titles: Communications in Internet marketing: methodological recommendations
Authors: Бондаренко, О.М
Стрій, Л.І.
Bondarenko, O.
Strii, L.
Citation: Бондаренко О.М. Комунікації в Інтернет-маркетингу: метод. рек. щодо організації та виконання самостійної роботи студентів усіх форм навчання освітньо-професійної програми «Маркетинг і міжнародна логістика» спеціальності 075 «Маркетинг» / О.М. Бондаренко, Л.О. Стрій – Одеса: ОНЕУ, Ротапринт, 2024. – 26 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: комунікації
Інтернет-маркетинг
communications
Internet marketing
Abstract: Положенням про організацію навчального процесу в вищих навчальних закладах України передбачено, що навчальний час, відведений для самостійної роботи студентів визначається робочим навчальним планом і повинен становити не менше 1/3 та не більше 2/3 загального обсягу навчального часу студента, відведеного для вивчення конкретної дисципліни
The provisions on the organization of the initial process in the most basic principles of Ukraine have been transferred, so that the initial time for independent work of students is designated as a working initial plan and must be no less than 1/3 and no more than 2/3 obligation to the initial hour of a student assigned to study a specific discipline
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18493
Other Identifiers: УДК 366.322
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_5409118212430256741.pdf780,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.