Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18502
Title: Результативність діяльності підприємства: науково-методичні аспекти
Other Titles: Performance of the enterprise: scientific and methodical aspects
Authors: Брагіна, А.О.
Горбатюк, В.В.
Brahina, A.
Gorbatiuk, V.
Citation: Брагіна А. О. Результативність діяльності підприємства: науково-методичні аспекти / А. О. Брагіна, В. В. Горбатюк // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспекти: зб. матеріалів VII студ. конф., (Одеса, листопад 2023 р.) – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 13-15.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: емоційний інтелект
ефективне управління
emotional intelligence
effective management
Abstract: Емоційний інтелект у сучасному контексті керівництва є критично важливим аспектом, що сприяє успішному управлінню та лідерству в організаційному середовищі. Він визначається як здатність ефективного управління власними емоціями та розвиток емпатії до емоційних станів інших. Наукові дослідження підтверджують, що високий рівень емоційного інтелекту у керівника корелює з підвищеною продуктивністю та успішним керівництвом. Проте тривалий час при визначенні лідерських здібностей дослідники й практики звертали увагу переважно на логічність, асоціативність, послідовність, швидкість, глибину, широту, гнучкість мислення, ступінь здатності конкретної людини розвʼязувати завдання і проблеми відповідної складності, які в сукупності визначали рівень розвитку інтелекту особистості.
Emotional intelligence in today's management context is a critical aspect that contributes to successful management and leadership in an organizational environment. It is defined as the ability to effectively manage one's own emotions and the development of empathy for the emotional states of others. Scientific studies confirm that a high level of emotional intelligence in a manager correlates with increased productivity and successful leadership. However, for a long time, when determining leadership abilities, researchers and practitioners paid attention mainly to logic, associativeness, consistency, speed, depth, breadth, flexibility of thinking, the degree of a specific person's ability to solve tasks and problems of appropriate complexity, which collectively determined the level of development of an individual's intelligence.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18502
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-15.pdf205,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.