Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorЗлагоднюк, Н.М.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.contributor.authorZlagodnyuk, N.-
dc.date.accessioned2024-09-19T08:14:55Z-
dc.date.available2024-09-19T08:14:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТарасова К. І. Особливості просування товарів в роздрібній торгівлі / К. І. Тарасова, Н.М. Злагоднюк // Тези доповідей ХVІІІ міжнародної НПК «Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів» (Хмельницький, 20-21 грудня 2023 р.). – Хмельницький, 2023. – С. 157-161.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18535-
dc.description.abstractРозглядаються ключові аспекти просування товарів у роздрібній торгівлі, зокрема використання сучасних маркетингових стратегій та інструментів. Аналізуються фактори, що впливають на ефективність просування товарів на ринкуen_US
dc.description.abstractKey aspects of product promotion in retail trade are considered, including the use of modern marketing strategies and tools. Factors affecting the effectiveness of product promotion on the market are analyzed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectмаркетингове просуванняen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectretail tradeen_US
dc.subjectmarketing promotionen_US
dc.subjectgoodsen_US
dc.titleОсобливості просування товарів в роздрібній торгівліen_US
dc.title.alternativeFeatures of the distribution of goods in retail tradeen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Тарасова.pdf1,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.