Особливості просування товарів в роздрібній торгівлі

Abstract

Розглядаються ключові аспекти просування товарів у роздрібній торгівлі, зокрема використання сучасних маркетингових стратегій та інструментів. Аналізуються фактори, що впливають на ефективність просування товарів на ринку
Key aspects of product promotion in retail trade are considered, including the use of modern marketing strategies and tools. Factors affecting the effectiveness of product promotion on the market are analyzed.

Description

Citation

Тарасова К. І. Особливості просування товарів в роздрібній торгівлі / К. І. Тарасова, Н.М. Злагоднюк // Тези доповідей ХVІІІ міжнародної НПК «Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів» (Хмельницький, 20-21 грудня 2023 р.). – Хмельницький, 2023. – С. 157-161.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By