Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18535
Title: Особливості просування товарів в роздрібній торгівлі
Other Titles: Features of the distribution of goods in retail trade
Authors: Тарасова, К.І.
Злагоднюк, Н.М.
Tarasova, K.
Zlagodnyuk, N.
Citation: Тарасова К. І. Особливості просування товарів в роздрібній торгівлі / К. І. Тарасова, Н.М. Злагоднюк // Тези доповідей ХVІІІ міжнародної НПК «Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів» (Хмельницький, 20-21 грудня 2023 р.). – Хмельницький, 2023. – С. 157-161.
Issue Date: 2023
Keywords: роздрібна торгівля
маркетингове просування
товар
retail trade
marketing promotion
goods
Abstract: Розглядаються ключові аспекти просування товарів у роздрібній торгівлі, зокрема використання сучасних маркетингових стратегій та інструментів. Аналізуються фактори, що впливають на ефективність просування товарів на ринку
Key aspects of product promotion in retail trade are considered, including the use of modern marketing strategies and tools. Factors affecting the effectiveness of product promotion on the market are analyzed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18535
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Тарасова.pdf1,8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.