Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПознякова, А.С.-
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorPoznyakova, A.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.date.accessioned2024-09-20T06:40:23Z-
dc.date.available2024-09-20T06:40:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПознякова А.С. Аналіз якісних методів обґрунтування маркетингових рішень / А.С. Познякова, К.І. Тарасова // The 3rd International scientific and practical conference “Perspectives of contemporary science: theory and practice” (Lviv, 28-30 April 2024). –, Lviv: SPC “Sciconf.com.ua”, 2024 – С. 1101-1104.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18543-
dc.description.abstractУ тезах аналізуються якісні методи обґрунтування маркетингових рішень, що є важливим інструментом для глибшого розуміння споживачів і ринкових тенденцій. Розглядаються основні підходи, такі як метод Делфі, метод аналогії, методи тематичного аналізу. Оцінюється їхня ефективність у формуванні маркетингових стратегій, визначенні споживчих потреб та поведінки, а також у прогнозуванні ринкових змін. Робиться висновок, що застосування якісних методів дозволяє приймати більш обґрунтовані та адаптовані до ринку рішення, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності компаній.en_US
dc.description.abstractTheses analyze qualitative methods of substantiating marketing decisions, which is an important tool for a deeper understanding of consumers and market trends. The main approaches are considered, such as the Delphi method, the method of analogy, methods of thematic analysis. Their effectiveness in forming marketing strategies, determining consumer needs and behavior, and forecasting market changes is evaluated. It is concluded that the application of qualitative methods makes it possible to make more justified and market-adapted decisions, which contributes to increasing the competitiveness of companies-
dc.language.isouken_US
dc.subjectякісні методиen_US
dc.subjectмаркетингові рішенняen_US
dc.subjectметод делфіen_US
dc.subjectмозгова атакаen_US
dc.subjectqualitative methodsen_US
dc.subjectmarketing solutionsen_US
dc.subjectdelphi methoden_US
dc.subjectbrainstormingen_US
dc.titleАналіз якісних методів обґрунтування маркетингових рішеньen_US
dc.title.alternativeAnalysis of qualitative methods of substantiating marketing decisionsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Тарасова_5.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.