Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18543
Назва: Аналіз якісних методів обґрунтування маркетингових рішень
Інші назви: Analysis of qualitative methods of substantiating marketing decisions
Автори: Познякова, А.С.
Тарасова, К.І.
Poznyakova, A.
Tarasova, K.
Бібліографічний опис: Познякова А.С. Аналіз якісних методів обґрунтування маркетингових рішень / А.С. Познякова, К.І. Тарасова // The 3rd International scientific and practical conference “Perspectives of contemporary science: theory and practice” (Lviv, 28-30 April 2024). –, Lviv: SPC “Sciconf.com.ua”, 2024 – С. 1101-1104.
Дата публікації: 2024
Ключові слова: якісні методи
маркетингові рішення
метод делфі
мозгова атака
qualitative methods
marketing solutions
delphi method
brainstorming
Короткий огляд (реферат): У тезах аналізуються якісні методи обґрунтування маркетингових рішень, що є важливим інструментом для глибшого розуміння споживачів і ринкових тенденцій. Розглядаються основні підходи, такі як метод Делфі, метод аналогії, методи тематичного аналізу. Оцінюється їхня ефективність у формуванні маркетингових стратегій, визначенні споживчих потреб та поведінки, а також у прогнозуванні ринкових змін. Робиться висновок, що застосування якісних методів дозволяє приймати більш обґрунтовані та адаптовані до ринку рішення, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності компаній.
Theses analyze qualitative methods of substantiating marketing decisions, which is an important tool for a deeper understanding of consumers and market trends. The main approaches are considered, such as the Delphi method, the method of analogy, methods of thematic analysis. Their effectiveness in forming marketing strategies, determining consumer needs and behavior, and forecasting market changes is evaluated. It is concluded that the application of qualitative methods makes it possible to make more justified and market-adapted decisions, which contributes to increasing the competitiveness of companies
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18543
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Тарасова_5.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.