Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.date.accessioned2024-09-24T11:31:51Z-
dc.date.available2024-09-24T11:31:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТарасова К. І. Всі кольори PR для просування продукції / К. І. Тарасова// «Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки» тези всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених: До 150-річчя Симона Літмана (Одеса, 13 жовтня 2023 р.). - 2023. – С. 118-119.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18570-
dc.description.abstractРозкрито різноманітні стратегії зв’язків з громадськістю, що використовуються для формування позитивного іміджу бренду та збільшення попиту на продукцію. Висвітлено інструменти PR, від традиційних медіа-компаній до сучасних цифрових методів, і їх вплив на ефективність комунікацій з цільовою аудиторією. Особлива увага приділяється ролі креативних кампаній та соціальних медіа в побудові емоційного зв’язку між споживачем і брендом.en_US
dc.description.abstractVarious public relations strategies used to create a positive brand image and increase demand for products are revealed. PR tools, from traditional media companies to modern digital methods, and their impact on the effectiveness of communications with target audiences are highlighted. Special attention is paid to the role of creative campaigns and social media in building an emotional connection between the consumer and the brand.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectproduct promotionen_US
dc.subjectPRen_US
dc.subjectcolored PRen_US
dc.titleВсі кольори PR для просування продукціїen_US
dc.title.alternativeAll PR colors for product promotionen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Тарасова.pdf469,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.