Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18570
Title: Всі кольори PR для просування продукції
Other Titles: All PR colors for product promotion
Authors: Тарасова, К.І.
Tarasova, K.
Citation: Тарасова К. І. Всі кольори PR для просування продукції / К. І. Тарасова// «Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки» тези всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених: До 150-річчя Симона Літмана (Одеса, 13 жовтня 2023 р.). - 2023. – С. 118-119.
Issue Date: 2023
Keywords: product promotion
PR
colored PR
Abstract: Розкрито різноманітні стратегії зв’язків з громадськістю, що використовуються для формування позитивного іміджу бренду та збільшення попиту на продукцію. Висвітлено інструменти PR, від традиційних медіа-компаній до сучасних цифрових методів, і їх вплив на ефективність комунікацій з цільовою аудиторією. Особлива увага приділяється ролі креативних кампаній та соціальних медіа в побудові емоційного зв’язку між споживачем і брендом.
Various public relations strategies used to create a positive brand image and increase demand for products are revealed. PR tools, from traditional media companies to modern digital methods, and their impact on the effectiveness of communications with target audiences are highlighted. Special attention is paid to the role of creative campaigns and social media in building an emotional connection between the consumer and the brand.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18570
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Тарасова.pdf469,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.