Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18667
Title: Аналіз маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Analysis of marketing activities of the enterprise
Authors: Акінфієва, А.М.
Akinfieva, A.
Citation: Акінфієва А. М. Аналіз маркетингової діяльності підприємства / А. М. Акінфієва // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 88-86.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
аналіз
marketing
marketing activity
analysis
Abstract: За сучасних умов глобалізації та постійної конкуренції на ринку, аналіз маркетингової діяльності стає ключовим елементом стратегічного управління підприємством. Маркетинг, як складова стратегічного управління, не тільки визначає способи залучення та утримання клієнтів, але й визначає поведінку підприємства на ринку в цілому.
Under modern conditions of globalization and constant competition on the market, the analysis of marketing activities becomes a key element of strategic management of the enterprise. Marketing, as a component of strategic management, not only determines the methods of attracting and retaining customers, but also determines the behavior of the enterprise in the market as a whole.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18667
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
86-88.pdf186,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.