Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18667
Назва: Аналіз маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Analysis of marketing activities of the enterprise
Автори: Акінфієва, А.М.
Akinfieva, A.
Бібліографічний опис: Акінфієва А. М. Аналіз маркетингової діяльності підприємства / А. М. Акінфієва // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 88-86.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
аналіз
marketing
marketing activity
analysis
Короткий огляд (реферат): За сучасних умов глобалізації та постійної конкуренції на ринку, аналіз маркетингової діяльності стає ключовим елементом стратегічного управління підприємством. Маркетинг, як складова стратегічного управління, не тільки визначає способи залучення та утримання клієнтів, але й визначає поведінку підприємства на ринку в цілому.
Under modern conditions of globalization and constant competition on the market, the analysis of marketing activities becomes a key element of strategic management of the enterprise. Marketing, as a component of strategic management, not only determines the methods of attracting and retaining customers, but also determines the behavior of the enterprise in the market as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18667
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
86-88.pdf186,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.