Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18669
Назва: Алгоритм і класифікація чинників ціноутворення
Інші назви: Algorithm and classification of price officials
Автори: Балтян, Я.О.
Baltyan, Ya.
Бібліографічний опис: Балтян Я. О. Алгоритм і класифікація чинників ціноутворення / Я. О. Балтян // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 90-92.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: алгоритм ціноутворення
бізнес-планування
pricing algorithm
business planning
Короткий огляд (реферат): Ціна є однією із найбільш очевидних та складних одночасно економічних, соціальних, управлінських категорій, які визначають процес, котрий у теоретичній та практичній площині називається ціноутворенням. Сьогодні питання встановлення ціни на продукти, товари, роботи, послуги є одним із етапів реалізації бізнес-ідеї, етапів бізнес-планування, реалізації певної ринкової стратегії, розвитку бізнесу тощо
The price is one of the most obvious and at the same time complex economic, social, management categories that determine the process, which is called pricing in the theoretical and practical plane. Today, the issue of pricing products, goods, works, services is one of the stages of implementing a business idea, stages of business planning, implementation of a certain market strategy, business development, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18669
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
90-92.pdf259,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.