Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеоргієва, Л.Г.-
dc.contributor.authorКочевой, М.М.-
dc.contributor.authorGeorgieva, L.-
dc.contributor.authorKochevoy, M.-
dc.date.accessioned2024-10-17T07:50:09Z-
dc.date.available2024-10-17T07:50:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГеоргієва Л. Г. Ціноутворення та класифікація його чинників / Л. Г. Георгієва, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 109-112.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18677-
dc.description.abstractЦінові рішення виходять за рамки простого розрахунку собівартості виробництва та додавання маржі. Натомість вони передбачають ретельний розгляд й інших складних факторів. Цей процес може неабияк вплинути на рентабельність бізнесу, компетентність маркетологів та, з іншого боку, обізнаність споживачів.en_US
dc.description.abstractPricing decisions go beyond simply calculating the cost of production and adding a margin. Instead, they involve careful consideration of other complex factors. This process can significantly affect the profitability of the business, the competence of marketers and, on the other hand, the awareness of consumers.-
dc.description.abstractIn today's business environment, digital tools play a key role. In recent decades, the rapid development of technology and the Internet has significantly changed the way companies interact with their audiences, promote products and services. This requires a new approach to marketing. Modern digital tools allow businesses to build close relationships with audiences, personalize communications, and analyze customer behavior to improve a product or service. This leads to an increase in the competitiveness of the enterprise and an increase in profit.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.titleЦіноутворення та класифікація його чинниківen_US
dc.title.alternativePricing and classification of its factorsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
109-112.pdf258,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.