Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18683
Назва: Технології та інновації в маркетинговому менеджменті: перспективи та виклики
Інші назви: Technologies and innovations in marketing management: prospects and challenges
Автори: Жорнова, Д.
Тарасова, К.І.
Zhornova, D.
Tarasova, K.
Бібліографічний опис: Жорнова Д. Технології та інновації в маркетинговому менеджменті: перспективи та виклики / Д. Жорнова, К.І. Тарасова // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-пр акт. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 128-132.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
ефективність інновацій
marketing
efficiency of innovation
Короткий огляд (реферат): Сучасний маркетинг все більше покладається на використання технологій та інновацій для досягнення стратегічних цілей. Завдяки стрімкому розвитку технологічних рішень маркетологи мають можливість використовувати нові підходи до взаємодії зі своєю аудиторією та управління брендами. Однак із зростанням можливостей зростають виклики та проблеми, які потребують уваги та ретельного вивчення. Ці ключові проблеми включають адаптацію до технологічного середовища, що швидко змінюється, довіру користувачів і конфіденційність, навчання та розвиток навичок, а також вартість і ефективність інновацій. Вивчення цих питань розкриває перспективи та тенденції використання технологій в управлінні маркетингом і допомагає створювати стратегії успішних інновацій.
Modern marketing increasingly relies on the use of technology and innovation to achieve strategic goals. Thanks to the rapid development of technological solutions, marketers have the opportunity to use new approaches to interacting with their audience and managing brands. However, as the opportunities grow, so do the challenges and issues that require attention and scrutiny. These key challenges include adapting to a rapidly changing technology environment, user trust and privacy, learning and skills development, and the cost and effectiveness of innovation. The study of these questions reveals perspectives and trends in the use of technology in marketing management and helps create strategies for successful innovation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18683
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
128-132.pdf270,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.