Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванчихіна, М.С.-
dc.contributor.authorКочевой, М.М.-
dc.contributor.authorIvanchikhina, M.-
dc.contributor.authorKochevoy, M.-
dc.date.accessioned2024-10-21T07:42:53Z-
dc.date.available2024-10-21T07:42:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІванчихіна М. С. Маркетингові стратегії ціноутворення українських брендів / М. С. Іванчихіна, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 135-138.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18685-
dc.description.abstractМаркетингові стратегії ціноутворення є важливим елементом успішної комерційної діяльності для українських брендів. Проте, у зв'язку зі складністю ринкових умов, зміною споживчих уподобань, зростанням конкуренції та іншими факторами, українські бренди стикаються з рядом проблем у ціновій стратегії. Ці труднощі можуть включати нестабільність валютного курсу, високі витрати на виробництво, несумісність цін із фінансовими можливостями споживачів тощо.en_US
dc.description.abstractMarketing pricing strategies are an important element of successful commercial activity for Ukrainian brands. However, due to the complexity of market conditions, changing consumer preferences, increased competition and other factors, Ukrainian brands face a number of problems in pricing strategy. These difficulties may include exchange rate volatility, high production costs, price incompatibility with consumers' financial capabilities, etc.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.titleМаркетингові стратегії ціноутворення українських брендівen_US
dc.title.alternativeMarketing strategies of pricing of Ukrainian brandsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
135-138.pdf277,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.