Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18685
Title: Маркетингові стратегії ціноутворення українських брендів
Other Titles: Marketing strategies of pricing of Ukrainian brands
Authors: Іванчихіна, М.С.
Кочевой, М.М.
Ivanchikhina, M.
Kochevoy, M.
Citation: Іванчихіна М. С. Маркетингові стратегії ціноутворення українських брендів / М. С. Іванчихіна, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 135-138.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингова стратегія
ціноутворення
marketing strategy
pricing
Abstract: Маркетингові стратегії ціноутворення є важливим елементом успішної комерційної діяльності для українських брендів. Проте, у зв'язку зі складністю ринкових умов, зміною споживчих уподобань, зростанням конкуренції та іншими факторами, українські бренди стикаються з рядом проблем у ціновій стратегії. Ці труднощі можуть включати нестабільність валютного курсу, високі витрати на виробництво, несумісність цін із фінансовими можливостями споживачів тощо.
Marketing pricing strategies are an important element of successful commercial activity for Ukrainian brands. However, due to the complexity of market conditions, changing consumer preferences, increased competition and other factors, Ukrainian brands face a number of problems in pricing strategy. These difficulties may include exchange rate volatility, high production costs, price incompatibility with consumers' financial capabilities, etc.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18685
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
135-138.pdf277,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.