Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапіра, О.О.-
dc.contributor.authorКочевой, М.М.-
dc.contributor.authorKarapira, O.-
dc.contributor.authorKochevoy, M.-
dc.date.accessioned2024-10-23T07:23:27Z-
dc.date.available2024-10-23T07:23:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКарапіра О. О. Вплив маркетингової політики ціноутворення на поведінку споживача / О. О. Карапіра, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 138-140.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18686-
dc.description.abstractСьогодні в умовах конкурентного ринку велике значення має вплив маркетингової політики ціноутворення на поведінку споживачів. Ціна – це єдиний елемент маркетингового комплексу, що забезпечує компанії реальний дохід. Комерційні результати підприємства на пряму залежать від того наскільки правильно побудувати цінову політику фірми, тож актуальним є питання щодо формування комплексного підходу до маркетингового ціноутворення. Слід враховувати не тільки поведінку споживача, а також психологічне сприйняття цін окремими покупцями.en_US
dc.description.abstractToday, in a competitive market, the influence of marketing pricing policy on consumer behavior is of great importance. Price is the only element of the marketing complex that provides the company with real income. The commercial results of the enterprise directly depend on how correctly the pricing policy of the company is built, so the issue of forming a comprehensive approach to marketing pricing is relevant. It is necessary to take into account not only consumer behavior, but also the psychological perception of prices by individual buyers.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectповедінка споживачівen_US
dc.subjectmarketing politicsen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.titleВплив маркетингової політики ціноутворення на поведінку споживачаen_US
dc.title.alternativeFrom the marketing policy point of viewen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
138-140.pdf272,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.