Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorСало, Я.В.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.contributor.authorSalo, Ya.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-10-23T08:35:33Z-
dc.date.available2024-10-23T08:35:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТарасова К. І. Сучасні маркетингові стратегії підприємств: тенденції 2024 / К. І. Тарасова, Я. В. Сало, Г. В. Новак // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: матеріали XIII Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 13 вересня 2024 р.): Присвячується Янковому Олександру Григоровичу / уклад. Р.В. Грінченко. – Одеса: ОНЕУ, 2024. – С. 187-188.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18693-
dc.description.abstractМаркетингова стратегія та план є ключовими складовими маркетингового процесу. Стратегія визначає цільовий ринок, унікальну ціннісну пропозицію та позиціонування продукту, ґрунтуючись на місії, баченні й довгострокових цілях бізнесу. Вона враховує ринкове середовище, поведінку клієнтів і сильні та слабкі сторони підприємства, слугуючи основою для прийняття маркетингових рішень.en_US
dc.description.abstractMarketing strategy and plan are key components of marketing process The strategy defines the target market, the unique value proposition and product positioning based on mission, vision and long-term goals business It takes into account the market environment, customer behavior and strengths and weaknesses sides of the enterprise, serving as a basis for making marketing decisions.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectпідприємстваen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectenterprisesen_US
dc.titleСучасні маркетингові стратегії підприємств: тенденції 2024en_US
dc.title.alternativeModern marketing strategies of enterprises: trends 2024en_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187-188.pdf283,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.