Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18693
Назва: | Сучасні маркетингові стратегії підприємств: тенденції 2024 |
Інші назви: | Modern marketing strategies of enterprises: trends 2024 |
Автори: | Тарасова, К.І. Сало, Я.В. Новак, Г.В. Tarasova, K. Salo, Ya. Novak, H. |
Бібліографічний опис: | Тарасова К. І. Сучасні маркетингові стратегії підприємств: тенденції 2024 / К. І. Тарасова, Я. В. Сало, Г. В. Новак // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: матеріали XIII Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 13 вересня 2024 р.): Присвячується Янковому Олександру Григоровичу / уклад. Р.В. Грінченко. – Одеса: ОНЕУ, 2024. – С. 187-188. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | маркетингова стратегія підприємства marketing strategy enterprises |
Короткий огляд (реферат): | Маркетингова стратегія та план є ключовими складовими маркетингового
процесу. Стратегія визначає цільовий ринок, унікальну ціннісну пропозицію та
позиціонування продукту, ґрунтуючись на місії, баченні й довгострокових цілях
бізнесу. Вона враховує ринкове середовище, поведінку клієнтів і сильні та слабкі
сторони підприємства, слугуючи основою для прийняття маркетингових рішень. Marketing strategy and plan are key components of marketing process The strategy defines the target market, the unique value proposition and product positioning based on mission, vision and long-term goals business It takes into account the market environment, customer behavior and strengths and weaknesses sides of the enterprise, serving as a basis for making marketing decisions. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18693 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра маркетингу та міжнародної логістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
187-188.pdf | 283,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.