Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18696
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобзар, А.С.-
dc.contributor.authorСало, Я.В.-
dc.contributor.authorKobzar, A.-
dc.contributor.authorSalo, Ya.-
dc.date.accessioned2024-10-23T11:27:32Z-
dc.date.available2024-10-23T11:27:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКобзар А. С Роль маркетингової товарної політики в контексті розвитку бізнесу / А. С. Кобзар, Я. В. Сало // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 150-152.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18696-
dc.description.abstractВ сучасному світі, де конкуренція на ринку стає все більшою, розуміння та ефективне використання маркетингових стратегій стає вирішальним для успіху будь-якого бізнесу. Однією з ключових складових маркетингової стратегії є маркетингова товарна політика, яка визначає способи, за допомогою яких продукт або послуга будуть представлені на ринку, як вони будуть привертати увагу та задовольняти потреби споживачів, а також як буде визначена конкурентоспроможність представленого на ринку бізнесу.en_US
dc.description.abstractIn today's world, where competition in the market is becoming increasingly fierce, understanding and effectively using marketing strategies is becoming crucial to the success of any business. One of the key components of a marketing strategy is a marketing product policy, which determines the ways in which a product or service will be presented on the market, how it will attract the attention and satisfy the needs of consumers, as well as how the competitiveness of the business presented on the market will be determined.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectcommodity policyen_US
dc.titleРоль маркетингової товарної політики в контексті розвитку бізнесуen_US
dc.title.alternativeThe role of marketing product policy in the context of business developmenten_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
150-152.pdf180,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.