Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКопильченко, Я.О.-
dc.contributor.authorКочевой, М.М.-
dc.contributor.authorKopilchenko, Ya.-
dc.contributor.authorKochevoy, M.-
dc.date.accessioned2024-10-23T11:55:39Z-
dc.date.available2024-10-23T11:55:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКопильченко Я. О. Ціноутворення як інструмент впливу на споживача: психологія цін / Я. О. Копильченко, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 153-156.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18698-
dc.description.abstractЦіноутворення впливає на споживацьку поведінку, проте багато питань залишаються невирішеними. Наприклад, чому деякі споживачі готові платити більше за товари з подібними характеристиками? Які стратегії ціноутворення найбільш ефективно маніпулюють споживачами, а які можуть викликати негативну реакцію або втрату довіри до бренду? Ці питання є ключовими для розуміння впливу ціноутворення на споживацьку поведінку та оптимізації стратегій компанійen_US
dc.description.abstractPricing influences consumer behavior, but many questions remain unanswered. For example, why are some consumers willing to pay more for products with similar characteristics? Which pricing strategies are most effective in manipulating consumers, and which ones can cause a negative reaction or loss of trust in the brand? These questions are key to understanding the impact of pricing on consumer behavior and optimizing companies' strategies-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectспоживацька поведінкаen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.titleЦіноутворення як інструмент впливу на споживача: психологія цінen_US
dc.title.alternativePricing as a tool for influencing the consumer: the psychology of pricesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
153-156.pdf266,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.