Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18698
Title: Ціноутворення як інструмент впливу на споживача: психологія цін
Other Titles: Pricing as a tool for influencing the consumer: the psychology of prices
Authors: Копильченко, Я.О.
Кочевой, М.М.
Kopilchenko, Ya.
Kochevoy, M.
Citation: Копильченко Я. О. Ціноутворення як інструмент впливу на споживача: психологія цін / Я. О. Копильченко, М.М. Кочевой // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 153-156.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: ціноутворення
споживацька поведінка
pricing
consumer behavior
Abstract: Ціноутворення впливає на споживацьку поведінку, проте багато питань залишаються невирішеними. Наприклад, чому деякі споживачі готові платити більше за товари з подібними характеристиками? Які стратегії ціноутворення найбільш ефективно маніпулюють споживачами, а які можуть викликати негативну реакцію або втрату довіри до бренду? Ці питання є ключовими для розуміння впливу ціноутворення на споживацьку поведінку та оптимізації стратегій компаній
Pricing influences consumer behavior, but many questions remain unanswered. For example, why are some consumers willing to pay more for products with similar characteristics? Which pricing strategies are most effective in manipulating consumers, and which ones can cause a negative reaction or loss of trust in the brand? These questions are key to understanding the impact of pricing on consumer behavior and optimizing companies' strategies
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18698
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
153-156.pdf266,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.