Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрамчанінова, А.О.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorKramchaninova, A.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-10-25T07:30:16Z-
dc.date.available2024-10-25T07:30:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКрамчанінова А. О. Сутність і складові процесу контролю маркетингової діяльності / А. О. Крамчанінова, Г. В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 167-169.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18706-
dc.description.abstractКонтроль маркетингової діяльності є ключовим етапом у керуванні бізнесом, оскільки дозволяє визначити ефективність заходів і стратегій маркетингу та вчасно внести корективи для досягнення маркетингових цілей. Сутність процесу контролю маркетингової діяльності полягає у систематичному аналізі, оцінці та коригуванні маркетингових заходів.en_US
dc.description.abstractMarketing control is a key stage in business management, as it allows you to determine the effectiveness of marketing activities and strategies and make timely adjustments to achieve marketing goals. The essence of the marketing control process is the systematic analysis, evaluation and adjustment of marketing activities.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectкеруванні бізнесомen_US
dc.subjectстратегія маркетингуen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectbusiness managementen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.titleСутність і складові процесу контролю маркетингової діяльностіen_US
dc.title.alternativeThe essence and components of the marketing activity control processen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
167-169.pdf259,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.