Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрюковська, С.О.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorKryukovskaya, S.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-10-25T12:28:27Z-
dc.date.available2024-10-25T12:28:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКрюковська С.О. Роль виставок у просуванні та маркетингу продуктів та послуг / С.О. Крюковська, Г. В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 171-173.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18712-
dc.description.abstractВиставкова культура – явище досить молоде в Україні, тому в процесі організації виставки та підготовки до участі в ній експоненти та навіть самі організатори стикаються з багатьма труднощами [1, с. 7]. Виставки відіграють ключову роль у просуванні та маркетингу продуктів та послуг, забезпечуючи компаніям можливість демонструвати свої товари або послуги великій аудиторії потенційних клієнтів.en_US
dc.description.abstractExhibition culture is evident among young people in Ukraine, so in the process of organizing an exhibition and preparing for exhibitors to participate in it, the organizers themselves are faced with a lot of difficulties [1, p. 7]. Exhibitions play a key role in the promotion and marketing of products and services, providing companies with the opportunity to demonstrate their products and services to a large audience of potential customers.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectвиставкиen_US
dc.subjectпросування продукціїen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectexhibitionsen_US
dc.subjectdrying of productsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleРоль виставок у просуванні та маркетингу продуктів та послугen_US
dc.title.alternativeThe role of exhibitions in the promotion and marketing of products and servicesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171-173.pdf262,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.