Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18714
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаптєва, В.Р.-
dc.contributor.authorСтрій, Л.О.-
dc.contributor.authorLaptev, V.-
dc.contributor.authorStrii, L.-
dc.date.accessioned2024-10-29T09:00:40Z-
dc.date.available2024-10-29T09:00:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛаптєва В. Р. Сучасні маркетингові методи просування товару / В. Р Лаптєва, Л.О. Стрій // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 178-179.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18714-
dc.description.abstractСучасний маркетинг як специфічний вид людської діяльності є синтезом аналітичного, творчого мислення і комплексу прагматичних дій. Зумовлено це стратегічними функціями, завдяки яким підприємство виробляє товари чи послуги, продає їх на ринку і, по суті, може розраховувати на досягнення своїх цілей та реалізацію своєї місії на ринкуen_US
dc.description.abstractModern marketing as a specific type of human activity is a synthesis of analytical, creative thinking and a complex of pragmatic actions. This is due to the strategic functions, thanks to which the enterprise produces goods or services, sells them on the market and, in fact, can count on achieving its goals and implementing its mission on the market.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпросування товаруen_US
dc.titleСучасні маркетингові методи просування товаруen_US
dc.title.alternativeModern marketing methods of promotion of goodsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
178-179.pdf246,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.