Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемикіна, У.О.-
dc.contributor.authorСало, Я.В.-
dc.contributor.authorSemikina, U.-
dc.contributor.authorSalo, Ya.-
dc.date.accessioned2024-11-07T08:36:59Z-
dc.date.available2024-11-07T08:36:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСемикіна У. О. Розвиток інфлюенс-маркетингу та його вплив на продажі / У. О. Семикіна, Я. В. Сало // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 226-228.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18735-
dc.description.abstractІнфлюенс-маркетинг – це партнерство між брендом та впливовою особою у соціальних мережах, яке дозволяє маркетологам охопити цільову аудиторію через довіру до даного інфлюенсера. Інфлюенсер – це особа, яка має владу впливати на купівельні рішення інших людей через її авторитет, знання, статус і зв’язок з аудиторією та послідовників у певній ніші, з якими вона активно взаємодієen_US
dc.description.abstractInfluencer marketing is a partnership between a brand and a social media presence that allows marketers to reach a target audience through trusting a given influencer. An influencer is a person who has the power to influence the purchasing decisions of other people through her authority, knowledge, status and connections with the audience and followers of her niche, with whom she is active mutualism-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінфлюенс-маркетингen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectinfluencer marketingen_US
dc.subjectsocial measuresen_US
dc.titleРозвиток інфлюенс-маркетингу та його вплив на продажіen_US
dc.title.alternativeDevelopment of influencer marketing and its influx in salesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
226-228.pdf252,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.