Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18735
Title: Розвиток інфлюенс-маркетингу та його вплив на продажі
Other Titles: Development of influencer marketing and its influx in sales
Authors: Семикіна, У.О.
Сало, Я.В.
Semikina, U.
Salo, Ya.
Citation: Семикіна У. О. Розвиток інфлюенс-маркетингу та його вплив на продажі / У. О. Семикіна, Я. В. Сало // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 226-228.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: інфлюенс-маркетинг
соціальні мережі
influencer marketing
social measures
Abstract: Інфлюенс-маркетинг – це партнерство між брендом та впливовою особою у соціальних мережах, яке дозволяє маркетологам охопити цільову аудиторію через довіру до даного інфлюенсера. Інфлюенсер – це особа, яка має владу впливати на купівельні рішення інших людей через її авторитет, знання, статус і зв’язок з аудиторією та послідовників у певній ніші, з якими вона активно взаємодіє
Influencer marketing is a partnership between a brand and a social media presence that allows marketers to reach a target audience through trusting a given influencer. An influencer is a person who has the power to influence the purchasing decisions of other people through her authority, knowledge, status and connections with the audience and followers of her niche, with whom she is active mutualism
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18735
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
226-228.pdf252,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.