Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧечельницький, О.І.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorChechelnytskyi, O.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2024-11-13T12:36:50Z-
dc.date.available2024-11-13T12:36:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧечельницький О.І. Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробів / О.І. Чечельницький, Г. В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 260-263.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18774-
dc.description.abstractХлібопекарська промисловість України має велике соціальне значення, вона є підтримкою стабільності у суспільстві, а підприємства, що виробляють такий значимий для кожного пересічного українця продукт харчування, як хліб, прагнуть задовольнити потреби усіх верств населення. Основою орієнтації діяльності сучасних підприємств є концепція маркетингу. Вона стверджує, що досягнення цілей підприємств залежить від того, наскільки успішно вони вивчили і задовольнили потреби споживачів. Успіх в конкурентній боротьбі буде на боці тих підприємств, які своєю пріоритетною метою вибрали глибоке вивчення поведінки споживачів. Маркетингові дослідження споживчих переваг є основним етапом для підприємств при виробництві хліба та хлібобулочної продукції, адже лише вивчивши аудиторію споживачів та їх переваги та потреби, бути конкурентоспроможними на даному ринкуen_US
dc.description.abstractThe bakery industry of Ukraine has great social significance, it supports stability in society, and enterprises that produce such a significant food product for every average Ukrainian as bread strive to meet the needs of all segments of the population. The basis of the orientation of the activities of modern enterprises is the concept of marketing. It states that the achievement of the goals of enterprises depends on how successfully they have studied and satisfied the needs of consumers. Success in competition will be on the side of those enterprises that have chosen in-depth study of consumer behavior as their priority goal. Marketing research of consumer preferences is the main stage for enterprises in the production of bread and bakery products, because only by studying the audience of consumers and their preferences and needs can they be competitive in this market-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectхлібобулочні виробиen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectbakery productsen_US
dc.titleМаркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробівen_US
dc.title.alternativeMarketing research of consumer preferences in the bread and bakery products marketen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
260-263.pdf335,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.