Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18775
Назва: Креативний маркетинг. Про креатив і не тільки
Інші назви: Creative marketing. About creativity and more
Автори: Чумаченко, А.П.
Новак, Г.В.
Chumachenko, A.
Novak, H.
Бібліографічний опис: Чечельницький О.І. Креативний маркетинг. Про креатив і не тільки / О.І. Чечельницький, Г. В. Новак // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 263-265.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: креативний маркетинг
creative marketing
Короткий огляд (реферат): У сучасному динамічному світі, де конкуренція за увагу споживачів надзвичайно велика, креативний маркетинг стає не лише модним явищем, але й обов'язковим інструментом для досягнення успіху будь-якого бренду. Креативний маркетинг - це не просто модне слово, а потужний інструмент, який може трансформувати бренд та підняти його на новий рівень успіху. Це філософія маркетингу, що базується на нестандартних та інноваційних підходах
In today's dynamic world, where competition for consumer attention is extremely high, creative marketing is becoming not only a fashionable phenomenon, but also an indispensable tool for achieving the success of any brand. Creative marketing is not just a buzzword, but a powerful tool that can transform a brand and raise it to a new level of success. It is a marketing philosophy based on non-standard and innovative approaches
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18775
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
263-265.pdf331,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.