Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18805
Назва: Перспективи когнітивного напрямку в психології менеджменту
Інші назви: Perspectives of the cognitive direction in the management psychology
Автори: Пундєв, В.В.
Pundev, V.
Бібліографічний опис: Пундєв В. В. Перспективи когнітивного напрямку в психології менеджменту / В. В. Пундєв // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Одеського національного економічного університету (Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – С. 25-27.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: психологія менеджменту
організаційний когнітивізм
когнітивний підхід
когнітивний менеджмент
ефективність організації
management psychology
organizational cognitivism
cognitive approach
cognitive management
organizational effectiveness
Короткий огляд (реферат): Ця робота по управлінський та організаційний когнітивізм стосується того, як члени та групи в економічних організаціях розуміють і структурують інформацію, як вони її інтерпретують, як вони структурують своє мислення, приймають рішення та діють відповідно до нього. Управлінська та організаційна психологія когнітивного напрямку простягається на кілька рівнів організації, і її дослідження мають включати кілька рівнів аналізу. Первинний рівень аналізу - це когнітивна психологія особистості, а саме: генерального директора, топ-менеджменту, керівників середньої ланки, менеджерів, співробітників. Наступним рівнем аналізу є груповий або ієрархічний рівень - він стосується питань соціальної когнітивної психології всередині організації. На груповому рівні посилаються на різні теорії соціального пізнання та впливу. На цьому рівні досліджується організаційне навчання і формування знань та рішень в організаціях. Надаються приклади такого аналізу.
This work on managerial and organizational cognitivism is concerned with how members and groups in economic organizations understand and structure information, how they interpret it, how they structure their thinking, make decisions and act accordingly. Managerial and organizational psychology of the cognitive direction extends to several levels of the organization, and its research should include several levels of analysis. The primary level of analysis is the cognitive psychology of the individual, namely: the CEO, top management, middle managers, managers, employees. The next level of analysis is the group or hierarchical level - it concerns issues of social cognitive psychology within the organization. At the group level, reference is made to various theories of social cognition and influence. At this level, organizational learning and the formation of knowledge and decisions in organizations are investigated. Examples of such analysis are provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18805
Інші ідентифікатори: УДК 159.9.07
JEL classification: B590; C010
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25-27.pdf503,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.