Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18849
Назва: | Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми євроінтеграції української освіти |
Інші назви: | Theoretical and methodological foundations of research into the problem of European integration of Ukrainian education |
Автори: | Юшкевич, Ю.С. Yushkevych, Y. |
Бібліографічний опис: | Юшкевич Ю.С. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми євроінтеграції української освіти / Ю.С. Юшкевич // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Одеського національного економічного університету (Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2024. – C. 11-13. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | євроінтеграція українська освіта European integration Ukrainian education |
Короткий огляд (реферат): | Євроінтеграція є одним із стратегічних напрямків розвитку України. Інтеграція в європейський освітній простір сприяє зближенню стандартів та підвищенню якості освіти в нашій країні. Варто зазначити, що процес євроінтеграції вимагає активної участі України у міжнародній співпраці, тому дослідження цієї проблеми може допомогти у визначенні оптимальної стратегії такого співробітництва та реалізації міжнародних освітніх програм, виявити перешкоди для такої взаємодії. Крім того, євроінтеграція обумовлює необхідність модернізації усіх галузей суспільства, зокрема освітньої, що актуалізує пошук шляхів підготовки кваліфікованих кадрів, які відповідатимуть європейським стандартам, адже саме це сприятиме підвищенню конкурентоспроможності випускників українських освітніх закладів на міжнародному ринку праці [1, с. 165]. Вищезазначене свідчить про важливість та актуальність дослідження проблеми євроінтеграції української освіти як для наукової спільноти, так і для розвитку суспільства в цілому. European integration is one of the strategic directions of Ukraine's development. Integration into the European educational space contributes to the convergence of standards and the improvement of the quality of education in our country. It is worth noting that the process of European integration requires the active participation of Ukraine in international cooperation, therefore, the study of this problem can help in determining the optimal strategy of such cooperation and the implementation of international educational programs, and identify obstacles to such interaction. In addition, European integration necessitates the modernization of all sectors of society, in particular education, which actualizes the search for ways to train qualified personnel who will meet European standards, because this is what will contribute to increasing the competitiveness of graduates of Ukrainian educational institutions in the international labor market [1, p. 165]. The above indicates the importance and relevance of studying the problem of European integration of Ukrainian education both for the scientific community and for the development of society as a whole. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18849 |
Інші ідентифікатори: | УДК: 1:378+339.923 JEL сlassification: D830; Z000 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філософії, історії та політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11-13.pdf | 473,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.