Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18866
Title: Словник до вивчення дисципліни «Маркетинг у туризмі та готельнорестранному бізнесі»
Other Titles: Dictionary for studying the discipline "Marketing in Tourism and Hospitality Business"
Authors: Михайлюк, О.Л.
Герасименко, В.Г.
Mykhailiuk, O.
Gerasimenko, V.
Citation: Словник до вивчення дисципліни «Маркетинг у туризмі та готельнорестранному бізнесі» на здобуття освітнього рівня бакалавр здобувачами вищої освіти усіх форм навчання зі спеціальностей «242 Туризм» та «241 Готельно-ресторанна справа» / уклад.: О. Л. Михайлюк, В. Г. Герасименко. – Одеса: ОНЕУ, Ротапринт, 2024. – 80 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
туризм
туристична діяльність
готельноресторанний бізнес
реклама
marketing
tourism
tourist activities
hotel and restaurant business
advertising
Abstract: Словник призначений як додаткове інформаційне джерело для вивчення дисципліни «Маркетинг у туризмі та готельнорестранному бізнесі» на здобуття освітнього рівня бакалавр здобувачами вищої освіти усіх форм навчання спеціальностей 242 «Туризм» і 241 «Готельнорестранна справа». Мета словника – допомогти сформувати уявлення про маркетинг як комплексну суспільну науку, що інтегрує знання про створення образу товару, його ціноутворення, методи та шляхи збуту, а також комунікаційну підтримку цього товару; пояснити маркетингові визначення в доступній формі, зберігаючи при цьому науковість та не відходячи від загальноприйнятих в науці та практиці формулювань. Словник маркетингових визначень розрахований на викладачів і студентів. Запас слів допоможе студентам краще засвоїти курс «Маркетинг у туризмі та готельно-ресторанній справі». У ньому містяться: а) загальні відомості про маркетинг як навчальну дисципліну та практичний вид діяльності; б) визначення, пов'язані з конкретними функціями та сферами маркетингу, а саме: маркетингова товарна, цінова, збутова та комунікаційна політика, стратегічний, промисловий маркетинг, рекламний менеджмент, PR, мерчандайзинг, електронна комерція тощо; в) визначення, що характеризують своєрідність певних сфер маркетингу, PR, електронна комерція; г) відомості, що дають уявлення про взаємозв'язок маркетингу з близькими і досить віддаленими сферами економічної діяльності та сучасних Інтернет-інструментів тощо.
The dictionary is intended as an additional information source for studying the discipline "Marketing in Tourism and Hospitality" for obtaining a bachelor's degree by higher education students of all forms of study in specialties 242 "Tourism" and 241 "Hospitality". The purpose of the dictionary is to help form an idea of marketing as a complex social science that integrates knowledge about creating a product image, its pricing, methods and ways of sales, as well as communication support for this product; to explain marketing definitions in an accessible form, while maintaining scientificity and not departing from formulations generally accepted in science and practice. The dictionary of marketing definitions is designed for teachers and students. The vocabulary will help students better master the course "Marketing in Tourism and Hospitality". It contains: a) general information about marketing as an academic discipline and a practical type of activity; b) definitions related to specific functions and areas of marketing, namely: marketing product, pricing, sales and communication policy, strategic, industrial marketing, advertising management, PR, merchandising, e-commerce, etc.; c) definitions characterizing the uniqueness of certain areas of marketing, PR, e-commerce; d) information that gives an idea of the relationship of marketing with close and rather distant areas of economic activity and modern Internet tools, etc.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18866
Other Identifiers: УДК 338.48(075.8)
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
80.pdf961,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.