Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18869
Title: | Словник до вивчення дисципліни «Стратегічне управління підприємствами туризму та рекреації» |
Other Titles: | Dictionary for studying the discipline "Strategic Management of Tourism and Recreation Enterprises" |
Authors: | Михайлюк, О.Л. Давиденко, І.В. Mykhailiuk, O. Davydenko, I. |
Citation: | Словник до вивчення дисципліни «Стратегічне управління підприємствами туризму та рекреації» на здобуття освітнього рівня магістр здобувачами вищої освіти за ОП «Управління туристичним та курортним бізнесом» усіх форм навчання спеціальності «242 «Туризм і рекреація» / уклад.: І. В. Давиденко, О. Л. Михайлюк. – Одеса: ОНЕУ, Ротапринт, 2024. – 43 с. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | рекреація стратегічне управління туристична діяльність туристичні стратегії види туризму стратегічний маркетинг recreation strategic management tourism activities tourism strategies types of tourism strategic marketing |
Abstract: | Словник призначений як додаткове інформаційне джерело для вивчення дисципліни «Стратегічне управління підприємствами туризму та рекреації» на здобуття освітнього рівня магістр здобувачами вищої освіти за ОП «Управління туристичним та курортним бізнесом» усіх форм навчання усіх форм навчання спеціальності 242 «Туризм і рекреація».
Метою створення словника є спроба через словникові статті дати коротке пояснення понять і визначень, що застосовуються сфери туристичної діяльності. Зокрема, дати пояснення поняттям стратегічного менеджменту і стратегічного маркетингу.
Набір визначень складає основу кожної термінологічної системи, тому збір та опис - це основа термінологічної роботи в кожній галузі. Вибір термінів з письмових та усних мовних джерел – дуже складна, тривала робота. Успіхи останніх років у автоматизації обробки текстової інформації спонукали посилення діяльності в напрямку розроблення автоматизованих систем збирання термінів. Ці системи вимагають підготування великих обсягів текстів для опрацювання комп’ютерами, а також розроблення складного програмного забезпечення для розпізнавання термінів.
Словники розширюють, поглиблюють розуміння слова, сприяють розвиткові логічного мислення. Існує багато різновидів мовознавчих словників: орфографічні, орфоепічні, лінгвокраїнознавчі, синонімічні, тлумачні, топонімічні, етимологічні, фразеологічні, перекладні тощо.
Словник до вивчення дисципліни «Стратегічне управління підприємствами туризму та рекреації включає визначення, поняття та концепти, що мають методологічне значення в теорії й практиці туристичної діяльності. Словник містить більше ніж 500 визначень і призначений для широкого кола спеціалістів сфери туристичної діяльності. The dictionary is intended as an additional information source for studying the discipline "Strategic Management of Tourism and Recreation Enterprises" for obtaining the educational level of a master by higher education applicants in the OP "Tourism and Resort Business Management" of all forms of study of all forms of study of specialty 242 "Tourism and Recreation". The purpose of creating the dictionary is to attempt, through dictionary articles, to give a brief explanation of the concepts and definitions used in the sphere of tourism activity. In particular, to give explanations of the concepts of strategic management and strategic marketing. A set of definitions forms the basis of each terminological system, therefore, collection and description is the basis of terminological work in each field. The selection of terms from written and oral language sources is a very complex, time-consuming work. The successes of recent years in the automation of text information processing have prompted increased activity in the direction of developing automated term collection systems. These systems require the preparation of large volumes of texts for computer processing, as well as the development of complex software for term recognition. Dictionaries expand and deepen the understanding of words, contribute to the development of logical thinking. There are many types of linguistic dictionaries: orthographic, orthoepic, linguo-geographical, synonymous, explanatory, toponymic, etymological, phraseological, translation, etc. The dictionary for studying the discipline “Strategic Management of Tourism and Recreation Enterprises” includes definitions, notions and concepts that have methodological significance in the theory and practice of tourism activities. The dictionary contains more than 500 definitions and is intended for a wide range of specialists in the field of tourism activities. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18869 |
Other Identifiers: | УДК: 338.48(477):330.31 |
Appears in Collections: | Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.