Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18889
Title: Дизайн-мислення в бізнесі
Other Titles: Design thinking in business
Authors: Захарченко, Н.В.
Zakharchenko, N.
Citation: Захарченко Н. В. Дизайн-мислення в бізнесі : навч. посіб. / Н. В. Захарченко. – Одеса: ОНЕУ, 2024. – 279 с.
Issue Date: 2024
Keywords: інструмент бізнесу
дизайн-мислення
бізнес
business tool
design thinking
business
Abstract: У навчальному посібнику розкриті теорія й практика новітнього стратегічного інструменту бізнесу ХХІ століття – дизайн-мислення, завдяки якому компанії можуть розкрити свій творчий потенціал, впроваджувати значні інновації і позиціонувати себе як лідери галузі, незважаючи на посилені динамічні процеси високої невизначеності, коли найстабільнішими можуть бути тільки зміни. Зміст посібника відповідає програмі навчальної дисципліни «Дизайн-мислення в бізнесі», спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», згідно освітньої програми другого (магістерського) рівня вищої освіти «Економіка, планування та управління бізнесом», що дозволяє здобувачам засвоїти сучасні знання щодо сутності та ролі дизайн-мислення в бізнесі на відміну від традиційного ведення бізнесу; з методології та принципів дизайн-мислення в бізнесі, що допоможе знати зв’язок між бізнесом і його цільовою аудиторією, а також вирішувати бізнес-задачі швидше та ефективніше за допомогою нових інструментів. Впроваджуючи дизайн-мислення, компанії можуть формувати культуру інновацій, покращувати взаємодію з клієнтами і підтримувати лідируючі позиції в сучасному динамічному та конкурентному середовищі. З метою закріплення теоретичного матеріалу та контролю знань студентів розроблено питання для самопідготовки та самоконтролю, тестові завдання, задачі, ситуаційні вправи, тематики доповідей, що допоможе майбутнім фахівцям освітньої програми «Економіка, планування та управління бізнесом» засвоїти теоретичний матеріал, набути практичних навичок та орієнтуватися в питаннях розвитку бізнесу завдяки позитивному лідерству, побудови креативної команди та трансформаційних рішень і впровадження інновацій. Навчальний посібник розраховано на студентів вищих навчальних закладів, викладачів, підприємців, бізнесменів, та інвесторів, усіх гравців ринку, які прагнуть знайти свою точку опори і розвивати бізнес на основі посилення партнерства та єдності цінностей споживачів та свого бізнесу.
The theory and practice of the latest strategic business tool are revealed in the training manual 21st century – design thinking, thanks to which companies can reveal their creative potential, implement significant innovations and position themselves as industry leaders despite the increased dynamic processes of high uncertainty, when only changes can be the most stable. The content of the manual corresponds to the program of the educational discipline "Design thinking in business", specialty 076 "Entrepreneurship and trade", according to the educational program of the second (master's) level of higher education "Economics, planning and business management", which allows applicants to learn modern knowledge about the essence and role of design thinking in business as opposed to traditional business; with methodology and principles of design thinking in business, which will help to know the connection between business and its target audience, and solve business problems faster and more efficiently with the help of new tools. By introducing design thinking, companies can form a culture of innovation, improve interaction with customers and maintain a leading position in today's dynamic and competitive environment. In order to consolidate theoretical material and control students' knowledge, questions have been developed for self-training and self-control, test tasks, tasks, situational exercises, topics of reports that will help future specialists of the educational program "Economics, planning and business management" to learn theoretical material, acquire practical skills and navigate business development issues thanks to positive leadership, building a creative team and transformational solutions and implementing innovations. The study guide is designed for students of higher educational institutions, teachers, entrepreneurs, businessmen and investors, all market players who seek to find their foothold and develop business on on the basis of strengthening partnership and unity of values of consumers and their business.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18889
Other Identifiers: УДК 005.53:330.131.7(075.8)
3-38
Appears in Collections:Кафедра економіки, права та управління бізнесом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
279.pdf3,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.