Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18893
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаєнсус, М.А.-
dc.contributor.authorБеспалов, В.М.-
dc.contributor.authorКочевой, М.М.-
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorSaiensus, M.-
dc.contributor.authorBespalov, V.-
dc.contributor.authorKochevoy, M.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.date.accessioned2024-12-17T09:03:55Z-
dc.date.available2024-12-17T09:03:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВплив персоналізованого ціноутворення на споживацьку поведінку / М.А. Саєнсус, В.М. Беспалов, М.М. Кочевой, К.І. Тарасова // Матеріали XL International scientific and practical conference «Mechanisms of Development of the Scientific and Technical Potential of Modern Society» (Salzburg, 25-27 September, 2024). – Salzburg, 2024. – P. 112-114. – DOI 10.70286/ISU-25.09.2024en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18893-
dc.description.abstractУ тезах розглядається вплив персоналізованого ціноутворення на споживацьку поведінку, що стає актуальним інструментом у сучасному маркетингу. Описується, як адаптація цін під індивідуальні характеристики покупців впливає на їхні рішення, лояльність до бренду та готовність здійснювати повторні покупки. Аналізуються як позитивні ефекти, що включають підвищення прибутковості компаній і покращення досвіду споживачів, так і можливі ризики, такі як негативне сприйняття з боку покупців і проблеми з прозорістю цінової політики. Тези містять рекомендації щодо етичного використання персоналізованого ціноутворення для збереження довіри споживачів.en_US
dc.description.abstractThe theses examine the impact of personalized pricing on consumer behavior, which is becoming a relevant tool in modern marketing. It describes how adapting prices to individual characteristics of buyers affects their decisions, brand loyalty and willingness to make repeat purchases. It analyzes both positive effects, including increased profitability of companies and improved consumer experience, and possible risks, such as negative perception by buyers and problems with transparency of pricing policy. The theses contain recommendations for the ethical use of personalized pricing to maintain consumer trust.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингове ціноутворенняen_US
dc.subjectповедінка споживачаen_US
dc.subjectперсоналізоване ціноутворенняen_US
dc.subjectmarketing pricingen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectpersonalized pricingen_US
dc.titleВплив персоналізованого ціноутворення на споживацьку поведінкуen_US
dc.title.alternativeThe impact of personalized pricing on consumer behavioren_US
dc.typeConference Abstracten_US
dc.identifier.doi10.70286/ISU-25.09.2024-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_1.pdf2,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.