Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18893
Title: Вплив персоналізованого ціноутворення на споживацьку поведінку
Other Titles: The impact of personalized pricing on consumer behavior
Authors: Саєнсус, М.А.
Беспалов, В.М.
Кочевой, М.М.
Тарасова, К.І.
Saiensus, M.
Bespalov, V.
Kochevoy, M.
Tarasova, K.
Citation: Вплив персоналізованого ціноутворення на споживацьку поведінку / М.А. Саєнсус, В.М. Беспалов, М.М. Кочевой, К.І. Тарасова // Матеріали XL International scientific and practical conference «Mechanisms of Development of the Scientific and Technical Potential of Modern Society» (Salzburg, 25-27 September, 2024). – Salzburg, 2024. – P. 112-114. – DOI 10.70286/ISU-25.09.2024
Issue Date: 2024
DOI: 10.70286/ISU-25.09.2024
Keywords: маркетингове ціноутворення
поведінка споживача
персоналізоване ціноутворення
marketing pricing
consumer behavior
personalized pricing
Abstract: У тезах розглядається вплив персоналізованого ціноутворення на споживацьку поведінку, що стає актуальним інструментом у сучасному маркетингу. Описується, як адаптація цін під індивідуальні характеристики покупців впливає на їхні рішення, лояльність до бренду та готовність здійснювати повторні покупки. Аналізуються як позитивні ефекти, що включають підвищення прибутковості компаній і покращення досвіду споживачів, так і можливі ризики, такі як негативне сприйняття з боку покупців і проблеми з прозорістю цінової політики. Тези містять рекомендації щодо етичного використання персоналізованого ціноутворення для збереження довіри споживачів.
The theses examine the impact of personalized pricing on consumer behavior, which is becoming a relevant tool in modern marketing. It describes how adapting prices to individual characteristics of buyers affects their decisions, brand loyalty and willingness to make repeat purchases. It analyzes both positive effects, including increased profitability of companies and improved consumer experience, and possible risks, such as negative perception by buyers and problems with transparency of pricing policy. The theses contain recommendations for the ethical use of personalized pricing to maintain consumer trust.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18893
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_1.pdf2,48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.