Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18897
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorКльован, Б.О.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.contributor.authorKlovan, B.-
dc.date.accessioned2024-12-17T09:29:49Z-
dc.date.available2024-12-17T09:29:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТарасова К.І. Засади формування маркетингової стратегії підприємства / К.І. Тарасова, Б.О. Кльован // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених (Одеса, 18 жовтня 2024 р.) – Одеса: ОНЕУ, 2024. – 197-198 С.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18897-
dc.description.abstractУ тезах розглядаються засади формування маркетингової стратегії підприємства, які включають аналіз ринкових умов, визначення конкурентних переваг та орієнтацію на потреби цільової аудиторії. Проаналізовано роль стратегічного планування в забезпеченні довгострокового успіху бізнесу. Окреслено практичні рекомендації щодо адаптації стратегії до сучасних викликів ринку.en_US
dc.description.abstractThe theses explore the principles of forming an enterprise's marketing strategy, including market analysis, identifying competitive advantages, and focusing on target audience needs. The role of strategic planning in ensuring long-term business success is analyzed. Practical recommendations for adapting the strategy to current market challenges are outlined.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectаналіз ринкуen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmarket analysisen_US
dc.titleЗасади формування маркетингової стратегії підприємстваen_US
dc.title.alternativePrinciples of forming an enterprise's marketing strategyen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_5.pdf2,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.