Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопенко, А.Ф.-
dc.date.accessioned2025-01-16T11:33:05Z-
dc.date.available2025-01-16T11:33:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрокопенко А.Ф. Розробка маркетингової стратегiї пiдприємств готельного бiзнесу (на прикладi готелю Maristella Marine Residence) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра :спец. 242 "Туризм i рекреацiя" за освiтньо-професiйною програмою " Управлiння туристичним та курортним бiзнесом" / Анастасiя Федiрiвна Прокопенко ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова . - ОНЕУ , 2024. - 89 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19051-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес формування та реалізації маркетингової стратегії готельного підприємства. Предмет дослідження – теоретико-методичні засади та практичні аспекти розробки маркетингової стратегії готелю Maristella Marine Residence. У роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової стратегії в готельному бізнесі, методологічні підходи до її розробки та сучасні тенденції в маркетингу готельних послуг. Проаналізовано маркетингову діяльність готелю Maristella Marine Residence, досліджено його конкурентну позицію на ринку та оцінено ефективність поточного маркетингового комплексу. Запропоновано нову клієнтоорієнтовану digital-first маркетингову стратегію, розроблено заходи щодо вдосконалення маркетингового комплексу та оцінено економічну ефективність запропонованих рішеньen_US
dc.description.abstractThe thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions, list of references and appendices. The object of study is the process of formation and implementation of hotel enterprise marketing strategy. The subject of the study is theoretical and methodological foundations and practical aspects of developing a marketing strategy for Maristella Marine Residence hotel. The paper examines the theoretical foundations of marketing strategy formation in the hotel business, methodological approaches to its development, and current trends in hotel services marketing. The marketing activities of Maristella Marine Residence hotel were analyzed, its competitive position in the market was investigated, and the effectiveness of the current marketing complex was evaluated. A new customer-oriented digital-first marketing strategy was proposed, measures to improve the marketing complex were developed, and the economic efficiency of the proposed solutions was assessed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectготельний бізнесen_US
dc.subjectdigital-маркетингen_US
dc.subjectклієнтоорієнтованістьen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectмаркетинговий комплексen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectcustomer orientationen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємств готельного бізнесу (на прикладі готелю Maristella Marine Residence)en_US
dc.title.alternativeDevelopment of Marketing Strategy for Hotel Business Enterprises (Case Study of Maristella Marine Residence Hotel)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_ПрокопенкоАФ.pdf492,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Диплом_ПрокопенкоАФ.pdf2,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.