Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19051
Title: Розробка маркетингової стратегії підприємств готельного бізнесу (на прикладі готелю Maristella Marine Residence)
Other Titles: Development of Marketing Strategy for Hotel Business Enterprises (Case Study of Maristella Marine Residence Hotel)
Authors: Прокопенко, А.Ф.
Citation: Прокопенко А.Ф. Розробка маркетингової стратегiї пiдприємств готельного бiзнесу (на прикладi готелю Maristella Marine Residence) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра :спец. 242 "Туризм i рекреацiя" за освiтньо-професiйною програмою " Управлiння туристичним та курортним бiзнесом" / Анастасiя Федiрiвна Прокопенко ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова . - ОНЕУ , 2024. - 89 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингова стратегія
готельний бізнес
digital-маркетинг
клієнтоорієнтованість
конкурентоспроможність
маркетинговий комплекс
marketing strategy
hotel business
digital marketing
customer orientation
competitiveness
marketing mix
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес формування та реалізації маркетингової стратегії готельного підприємства. Предмет дослідження – теоретико-методичні засади та практичні аспекти розробки маркетингової стратегії готелю Maristella Marine Residence. У роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової стратегії в готельному бізнесі, методологічні підходи до її розробки та сучасні тенденції в маркетингу готельних послуг. Проаналізовано маркетингову діяльність готелю Maristella Marine Residence, досліджено його конкурентну позицію на ринку та оцінено ефективність поточного маркетингового комплексу. Запропоновано нову клієнтоорієнтовану digital-first маркетингову стратегію, розроблено заходи щодо вдосконалення маркетингового комплексу та оцінено економічну ефективність запропонованих рішень
The thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions, list of references and appendices. The object of study is the process of formation and implementation of hotel enterprise marketing strategy. The subject of the study is theoretical and methodological foundations and practical aspects of developing a marketing strategy for Maristella Marine Residence hotel. The paper examines the theoretical foundations of marketing strategy formation in the hotel business, methodological approaches to its development, and current trends in hotel services marketing. The marketing activities of Maristella Marine Residence hotel were analyzed, its competitive position in the market was investigated, and the effectiveness of the current marketing complex was evaluated. A new customer-oriented digital-first marketing strategy was proposed, measures to improve the marketing complex were developed, and the economic efficiency of the proposed solutions was assessed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19051
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат_ПрокопенкоАФ.pdf492,68 kBAdobe PDFView/Open
Диплом_ПрокопенкоАФ.pdf2,39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.