Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19051
Назва: Розробка маркетингової стратегії підприємств готельного бізнесу (на прикладі готелю Maristella Marine Residence)
Інші назви: Development of Marketing Strategy for Hotel Business Enterprises (Case Study of Maristella Marine Residence Hotel)
Автори: Прокопенко, А.Ф.
Бібліографічний опис: Прокопенко А.Ф. Розробка маркетингової стратегiї пiдприємств готельного бiзнесу (на прикладi готелю Maristella Marine Residence) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра :спец. 242 "Туризм i рекреацiя" за освiтньо-професiйною програмою " Управлiння туристичним та курортним бiзнесом" / Анастасiя Федiрiвна Прокопенко ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова . - ОНЕУ , 2024. - 89 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова стратегія
готельний бізнес
digital-маркетинг
клієнтоорієнтованість
конкурентоспроможність
маркетинговий комплекс
marketing strategy
hotel business
digital marketing
customer orientation
competitiveness
marketing mix
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес формування та реалізації маркетингової стратегії готельного підприємства. Предмет дослідження – теоретико-методичні засади та практичні аспекти розробки маркетингової стратегії готелю Maristella Marine Residence. У роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової стратегії в готельному бізнесі, методологічні підходи до її розробки та сучасні тенденції в маркетингу готельних послуг. Проаналізовано маркетингову діяльність готелю Maristella Marine Residence, досліджено його конкурентну позицію на ринку та оцінено ефективність поточного маркетингового комплексу. Запропоновано нову клієнтоорієнтовану digital-first маркетингову стратегію, розроблено заходи щодо вдосконалення маркетингового комплексу та оцінено економічну ефективність запропонованих рішень
The thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions, list of references and appendices. The object of study is the process of formation and implementation of hotel enterprise marketing strategy. The subject of the study is theoretical and methodological foundations and practical aspects of developing a marketing strategy for Maristella Marine Residence hotel. The paper examines the theoretical foundations of marketing strategy formation in the hotel business, methodological approaches to its development, and current trends in hotel services marketing. The marketing activities of Maristella Marine Residence hotel were analyzed, its competitive position in the market was investigated, and the effectiveness of the current marketing complex was evaluated. A new customer-oriented digital-first marketing strategy was proposed, measures to improve the marketing complex were developed, and the economic efficiency of the proposed solutions was assessed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19051
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_ПрокопенкоАФ.pdf492,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Диплом_ПрокопенкоАФ.pdf2,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.