Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19083
Назва: Психолого-педагогiчнi чинники соцiальної адаптацiї молодших школярiв. Psychological and pedagogical factors of social adaptation of younger schoolchildren
Автори: Азовська Н. С.
Бібліографічний опис: Азовська Н. С. Психолого-педагогiчнi чинники соцiальної адаптацiї молодших школярiв: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Наталя Сергiївна Азовська ; наук. кер. Анастасiя Миколаївна Яцишина . - ОНЕУ , 2024.-107с.
Дата публікації: 2024
Ключові слова: соціальна адаптація
молодші школярі
психолого-педагогічні чинники
емоційно-вольова сфера
педагогічна підтримка
соціальні компетентності
social adaptation
younger schoolchildren
psychological and pedagogical factors
emotional and volitional sphere
pedagogical support
social competences
Короткий огляд (реферат): Випускна кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, яка присвячена дослідженню психолого-педагогічних чинників, що впливають на процес соціальної адаптації молодших школярів. У роботі розкрито сутність соціальної адаптації як важливого етапу становлення особистості дитини, проаналізовано особливості адаптації до нових умов шкільного життя та визначено роль педагогічного впливу у цьому процесі. Особливу увагу приділено вивченню психологічних характеристик молодших школярів, таких як рівень розвитку емоційно-вольової сфери, комунікативних навичок та самооцінки, а також педагогічних умов, які сприяють успішній адаптації. У роботі проаналізовано роль сім’ї, шкільного середовища та взаємодії з однолітками у формуванні соціальних компетентностей учнів. Для досягнення мети дослідження використано теоретичні та емпіричні методи, включаючи аналіз наукової літератури, спостереження, анкетування, психологічне тестування та методи математичної обробки даних. Результати роботи дозволяють визначити основні труднощі, які виникають у молодших школярів під час соціальної адаптації, та розробити рекомендації для їх подолання. Практична значущість дослідження полягає у можливості використання його результатів для вдосконалення педагогічної практики, розробки програм соціально-психологічної підтримки школярів, а також рекомендацій для педагогів та батьків, спрямованих на полегшення адаптаційного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19083
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Азовська Н.С..pdf2,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Азовська Н. С..pdf257,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.