Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасхіна, О.Є.-
dc.date.accessioned2025-02-06T08:46:48Z-
dc.date.available2025-02-06T08:46:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПасхіна О.Є. Iнформацiйно-психологiчний вплив на громадську думку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Олена Євгенiвна Пасхiна ; наук. кер. Алла Олексiївна Сiленко . - ОНЕУ , 2024.- 97с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19091-
dc.description.abstractВ роботі аналізується ступень розробленості проблеми, розглядається понятійно-категоріальний апарат дослідження, вивчаються основні теоретико-методологічні підходи до дослідження інформаційно-психологічного впливу на громадську думку. Показано, що науково-технічний прогрес, розвиток інформаційно-комунікаційних технологій створили небачені раніше можливості інформаційно-психологічного впливу на громадську думку. Пропонується авторське визначення інформаційно-психологічного впливу громадську думку. Визначаються об’єкти, суб’єкти та способи інформаційно-психологічного впливу на громадську думку, досліджуються особливості протидії деструктивному впливу та маніпуляції. Розглянуто інформаційно-психологічні аспекти громадської думки як відображення духовної та інформаційної сфери суспільного життя. Зроблено висновок, що громадську думку слід розглядати й у практичному аспекті. Аргументовано, що основними методами впливу на громадську думку є маніпуляція та пропаганда. Пропаганда, будучи одним із видом інформаційно-психологічного впливу на громадську думку, має на меті переконання та віру мас у ті ідеї, думки та принципи, які суб'єкту впливу необхідно впровадити у масову свідомість. Суб'єкти впливу активно використовують найефективніші засоби масової комунікації, а саме телебачення та Інтернет. Обґрунтовуються обрані методики емпіричного дослідження. Описуються і аналізуються результати дослідженняen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectгромадська думкаen_US
dc.subjectінформаційно-психологічний впливen_US
dc.subjectманіпуляціяen_US
dc.subjectпропагандаen_US
dc.subjectмасова свідомістьen_US
dc.subjectpublic opinionen_US
dc.subjectinformational and psychological influenceen_US
dc.subjectmanipulationen_US
dc.subjectpropagandaen_US
dc.subjectmass consciousnessen_US
dc.titleІнформаційно-психологічний вплив на громадську думкуen_US
dc.title.alternativeInformational and psychological influence on public opinionen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анотація Пасхіна О. Є..pdf226,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Диплом Пасхіна О. Є..pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.