Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19091
Назва: Інформаційно-психологічний вплив на громадську думку
Інші назви: Informational and psychological influence on public opinion
Автори: Пасхіна, О.Є.
Бібліографічний опис: Пасхіна О.Є. Iнформацiйно-психологiчний вплив на громадську думку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Олена Євгенiвна Пасхiна ; наук. кер. Алла Олексiївна Сiленко . - ОНЕУ , 2024.- 97с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: громадська думка
інформаційно-психологічний вплив
маніпуляція
пропаганда
масова свідомість
public opinion
informational and psychological influence
manipulation
propaganda
mass consciousness
Короткий огляд (реферат): В роботі аналізується ступень розробленості проблеми, розглядається понятійно-категоріальний апарат дослідження, вивчаються основні теоретико-методологічні підходи до дослідження інформаційно-психологічного впливу на громадську думку. Показано, що науково-технічний прогрес, розвиток інформаційно-комунікаційних технологій створили небачені раніше можливості інформаційно-психологічного впливу на громадську думку. Пропонується авторське визначення інформаційно-психологічного впливу громадську думку. Визначаються об’єкти, суб’єкти та способи інформаційно-психологічного впливу на громадську думку, досліджуються особливості протидії деструктивному впливу та маніпуляції. Розглянуто інформаційно-психологічні аспекти громадської думки як відображення духовної та інформаційної сфери суспільного життя. Зроблено висновок, що громадську думку слід розглядати й у практичному аспекті. Аргументовано, що основними методами впливу на громадську думку є маніпуляція та пропаганда. Пропаганда, будучи одним із видом інформаційно-психологічного впливу на громадську думку, має на меті переконання та віру мас у ті ідеї, думки та принципи, які суб'єкту впливу необхідно впровадити у масову свідомість. Суб'єкти впливу активно використовують найефективніші засоби масової комунікації, а саме телебачення та Інтернет. Обґрунтовуються обрані методики емпіричного дослідження. Описуються і аналізуються результати дослідження
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19091
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анотація Пасхіна О. Є..pdf226,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Диплом Пасхіна О. Є..pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.