Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19095
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Саврасих, Л.Д. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-06T12:32:24Z | - |
dc.date.available | 2025-02-06T12:32:24Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Саврасих Л.Д. Формування психо-соцiальної зрiлостi у студентiв коледжу (вiк 17-19) : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Лариса Дмитрiвна Саврасих ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.-83с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19095 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 053 «Психологія». – Одеський національний економічний університет, Одеса, 2024. Роботу присвячено дослідженню формування психо-соціальної зрілості у студентів коледжу віком 17–19 років. Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми психо-соціальної зрілості, розглянуто особливості розвитку особистості у цьому віковому періоді, а також визначено основні фактори, що впливають на формування зрілості у молоді. Актуальність дослідження обумовлена значущістю вивчення перехідного періоду з підліткового до дорослого віку, коли студенти починають розвивати самостійність, здатність приймати відповідальні рішення та взаємодіяти з соціумом. Цей віковий період є ключовим етапом становлення особистості, коли відбувається інтенсивний розвиток соціальних і психологічних навичок, необхідних для адаптації до професійних і соціальних викликів. Особливу увагу в дослідженні приділено таким аспектам психо-соціальної зрілості, як самооцінка, самореалізація, мотивація, відповідальність, стійкість до стресу та здатність до конструктивного вирішення конфліктів. Важливість формування цих якостей полягає у їхньому впливі на здатність студентів інтегруватися у соціальне середовище та ефективно реалізовувати свої життєві цілі. В результаті емпіричного дослідження, проведеного серед студентів коледжу віком 17–19 років, виявлено закономірності формування психо-соціальної зрілості, а також визначено ключові тенденції, що впливають на цей процес. Зокрема, встановлено, що розвиток внутрішньої мотивації відіграє важливу роль у формуванні відповідального ставлення до життя та орієнтації на соціально значущі цілі. Розроблено та апробовано практичні рекомендації щодо оптимізації розвитку психо-соціальної зрілості у студентів, які включають тренінгові програми, спрямовані на особистісний розвиток, самопізнання, формування рефлексивних навичок та розвитку соціальної компетентності. Зазначено, що такі тренінги сприяють усвідомленню студентами власних сильних і слабких сторін, оцінці життєвих цінностей та ресурсів, що значно підвищує рівень їхньої соціальної адаптації та психологічної зрілості. Теоретична значущість роботи полягає у поглибленні наукових уявлень про процеси формування психо-соціальної зрілості у студентів молодіжного віку, а також у визначенні ключових факторів, що сприяють цьому розвитку. Практична значущість дослідження визначається розробкою рекомендацій для викладачів, психологів та адміністрації навчальних закладів, спрямованих на оптимізацію виховної та навчальної діяльності для підтримки соціально-психологічного розвитку студентів. Запропоновані заходи можуть бути впроваджені у практику коледжів для сприяння особистісному та професійному становленню молоді. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Одеський Національний Економічний Універсітет | en_US |
dc.subject | психо-соціальна зрілість | - |
dc.subject | соціально-психологічна зрілість | - |
dc.subject | самооцінка | - |
dc.subject | самореалізація | - |
dc.subject | мотивація | - |
dc.subject | соціальна адаптація | - |
dc.subject | особистісний розвиток | - |
dc.subject | молодіжний вік | - |
dc.subject | тренінгові програми | - |
dc.subject | рефлексія | - |
dc.subject | psycho-social maturity | - |
dc.subject | socio-psychological maturity | - |
dc.subject | self-esteem | - |
dc.subject | self-realization | - |
dc.subject | motivation | - |
dc.subject | social adaptation | - |
dc.subject | personal development | - |
dc.subject | youth | - |
dc.subject | training programs | - |
dc.subject | reflection | - |
dc.title | Формування психо-соціальної зрілості у студентів коледжу (вік 17-19) | en_US |
dc.title.alternative | Formation of Psycho-Social Maturity in College Students (Aged 17-19) | en_US |
dc.type | Diplomas | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Факультет економіки і управління підприємництвом* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Анотація Саврасих Л. Д..pdf | 239,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Диплом Саврасих Л. Д..pdf | 833,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.