Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19095
Назва: Формування психо-соціальної зрілості у студентів коледжу (вік 17-19)
Інші назви: Formation of Psycho-Social Maturity in College Students (Aged 17-19)
Автори: Саврасих, Л.Д.
Бібліографічний опис: Саврасих Л.Д. Формування психо-соцiальної зрiлостi у студентiв коледжу (вiк 17-19) : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Лариса Дмитрiвна Саврасих ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.-83с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: психо-соціальна зрілість
соціально-психологічна зрілість
самооцінка
самореалізація
мотивація
соціальна адаптація
особистісний розвиток
молодіжний вік
тренінгові програми
рефлексія
psycho-social maturity
socio-psychological maturity
self-esteem
self-realization
motivation
social adaptation
personal development
youth
training programs
reflection
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 053 «Психологія». – Одеський національний економічний університет, Одеса, 2024. Роботу присвячено дослідженню формування психо-соціальної зрілості у студентів коледжу віком 17–19 років. Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми психо-соціальної зрілості, розглянуто особливості розвитку особистості у цьому віковому періоді, а також визначено основні фактори, що впливають на формування зрілості у молоді. Актуальність дослідження обумовлена значущістю вивчення перехідного періоду з підліткового до дорослого віку, коли студенти починають розвивати самостійність, здатність приймати відповідальні рішення та взаємодіяти з соціумом. Цей віковий період є ключовим етапом становлення особистості, коли відбувається інтенсивний розвиток соціальних і психологічних навичок, необхідних для адаптації до професійних і соціальних викликів. Особливу увагу в дослідженні приділено таким аспектам психо-соціальної зрілості, як самооцінка, самореалізація, мотивація, відповідальність, стійкість до стресу та здатність до конструктивного вирішення конфліктів. Важливість формування цих якостей полягає у їхньому впливі на здатність студентів інтегруватися у соціальне середовище та ефективно реалізовувати свої життєві цілі. В результаті емпіричного дослідження, проведеного серед студентів коледжу віком 17–19 років, виявлено закономірності формування психо-соціальної зрілості, а також визначено ключові тенденції, що впливають на цей процес. Зокрема, встановлено, що розвиток внутрішньої мотивації відіграє важливу роль у формуванні відповідального ставлення до життя та орієнтації на соціально значущі цілі. Розроблено та апробовано практичні рекомендації щодо оптимізації розвитку психо-соціальної зрілості у студентів, які включають тренінгові програми, спрямовані на особистісний розвиток, самопізнання, формування рефлексивних навичок та розвитку соціальної компетентності. Зазначено, що такі тренінги сприяють усвідомленню студентами власних сильних і слабких сторін, оцінці життєвих цінностей та ресурсів, що значно підвищує рівень їхньої соціальної адаптації та психологічної зрілості. Теоретична значущість роботи полягає у поглибленні наукових уявлень про процеси формування психо-соціальної зрілості у студентів молодіжного віку, а також у визначенні ключових факторів, що сприяють цьому розвитку. Практична значущість дослідження визначається розробкою рекомендацій для викладачів, психологів та адміністрації навчальних закладів, спрямованих на оптимізацію виховної та навчальної діяльності для підтримки соціально-психологічного розвитку студентів. Запропоновані заходи можуть бути впроваджені у практику коледжів для сприяння особистісному та професійному становленню молоді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19095
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анотація Саврасих Л. Д..pdf239,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Диплом Саврасих Л. Д..pdf833,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.