Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19123
Назва: Формування стратегії розвитку готельного підприємства на засадах клієнтоорієнтованого підходу
Інші назви: Formation of a hotel enterprise development strategy based on a customer-oriented approach
Автори: Комарцов, О.Д.
Бібліографічний опис: Комарцов О.Д. Формування стратегiї розвитку готельного пiдприємства на засадах клiєнтоорiєнтованого пiдходу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Олександр Дмитрович Комарцов ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2024.-80с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: підприємство
стратегія
стратегія розвитку
торгівля
готельне підприємство
управління
enterprise
strategy
development strategy
hotel enterprise
management
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ТОВ «ФРЕДЕРІК КОКЛЕН». У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії розвитку підприємства. Проаналізовано тенденції розвитку ринку напоїв в Україні, фактори, що впливають на розвиток ТОВ «ФРЕДЕРІК КОКЛЕН». Розроблено рекомендації з формування стратегії розвитку підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19123
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комарцов реферат+анотація.pdf503,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Комарцов_диплом.pdf2,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.