Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19123
Title: Формування стратегії розвитку готельного підприємства на засадах клієнтоорієнтованого підходу
Other Titles: Formation of a hotel enterprise development strategy based on a customer-oriented approach
Authors: Комарцов, О.Д.
Citation: Комарцов О.Д. Формування стратегiї розвитку готельного пiдприємства на засадах клiєнтоорiєнтованого пiдходу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Олександр Дмитрович Комарцов ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2024.-80с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський Національний Економічний Універсітет
Keywords: підприємство
стратегія
стратегія розвитку
торгівля
готельне підприємство
управління
enterprise
strategy
development strategy
hotel enterprise
management
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ТОВ «ФРЕДЕРІК КОКЛЕН». У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії розвитку підприємства. Проаналізовано тенденції розвитку ринку напоїв в Україні, фактори, що впливають на розвиток ТОВ «ФРЕДЕРІК КОКЛЕН». Розроблено рекомендації з формування стратегії розвитку підприємства.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19123
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Комарцов реферат+анотація.pdf503,8 kBAdobe PDFView/Open
Комарцов_диплом.pdf2,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.