Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевакін, М.С.-
dc.date.accessioned2025-03-10T08:49:45Z-
dc.date.available2025-03-10T08:49:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛевакін М.С. Вплив стресу пiд час надзвичайних ситуацiй на процес навчання здобувачiв вищої освiти : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Максим Сергiйович Левакiн ; наук. кер. Володимир Васильович Пундєв . - ОНЕУ , 2024.-87с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19152-
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. У роботі розглядаються сутність стресу під час надзвичайних ситуацій, фактори стресу, вплив стресу на емоційно-вольову сферу та процес навчання студентів. Проанаізовано сучасні теоретико-методологічні та науково- практичні дослідження щодо факторів винекнення стресу та особливостей прояву стресу в процесі навчання здобувачів вищої освіти в надзвичайних ситуаціях. В результаті емпіричного дослідження визначено, що значний відсоток здобувачів вищої освіти (20% в середньому) мають клінічно виражену тривожність або депресію, що підвищує вразливість стресогенним факторам та викликає необхідність звернення до спеціалістів для подальшого відновлення психічного стану та реабілітації. Окрім цього, великий відсоток здобувачів вищої освіти (33% в середньому) мають субклінічні ознаки тривожності або депресії що може призвести до подальшого погіршення стану та розвитку стресових розладів або депресії у разі продовження дії стресогенних факторів на психіку опитуваних. І менше половини студентів (47% в середньому) знаходяться у відносно безпечній зоні, поки в їх житті не додалося більше стресових факторів, або не посилилась дія існуючих, не виключаючи що вони вже знаходяться під таким впливом, але ще мають певний запас стійкості емоційно-вольової сфери. Важливими факторами, що сприяють протидії стресу є стресостійкість яка в 48% опитуваних мала низький показник, адаптивні копінг-стратегії якими володіють лише 34% здобувачів вищої освіти, а також емоційний стан який в 10% студентів є незадовільним і в 34% має середній рівень. Практичне значення дослідження. Враховуючи досліджені методики, було розроблено корекційну програму, розраховану на 7 тижнів: усвідомлення стресу, розвиток стресостійкості, управління емоціями, навички саморегуляції, соціальна підтримка та адаптація, ресурсування, рефлексія та інтеграція. Подальше тестування різноманітних моделей, корекційних програм та їх ефективності в найбільш складних обставинах (війна в Україні, особливо з накладанням на екзаменаційний період) дозволить вибрати найбільш ефективні з них, вдосконалити, або розробити нові моделі на базі отриманих результатів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectстресen_US
dc.subjectтривогаen_US
dc.subjectнадзвичайні ситуаціїen_US
dc.subjectстресостійкістьen_US
dc.subjectрезильєнтністьen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectздобувачі вищої освітиen_US
dc.subjectпсихо-емоційний станen_US
dc.subjectтравмаen_US
dc.subjectгорюванняen_US
dc.subjectstressen_US
dc.subjectanxietyen_US
dc.subjectemergenciesen_US
dc.subjectstress resistanceen_US
dc.subjectresilienceen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.subjecthigher education studentsen_US
dc.subjectpsycho-emotional stateen_US
dc.subjecttraumaen_US
dc.subjectgriefen_US
dc.titleВплив стресу під час надзвичайних ситуацій на процес навчання здобувачів вищої освітиen_US
dc.title.alternativeThe impact of stress during emergencies on the learning process of higher education studentsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.