Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19155
Title: | Мотиваційні фактори професійного самовизначення у юнацькому віці |
Other Titles: | Motivational factors of professional self-determination in youth |
Authors: | Панасюк, Л.Р. |
Citation: | Панасюк Л.Р. Мотивацiйнi фактори професiйного самовизначення у юнацькому вiцi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Лiана Русланiвна Панасюк ; наук. кер. Микита Iгорович Бабчук . - ОНЕУ , 2024.-95с. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський Національний Економічний Універсітет |
Keywords: | професійне самовизначення професійна орієнтація мотивація професійний розвиток professional self-determination professional orientation motivation professional development |
Abstract: | В дипломній роботі досліджено характер взаємозв’язків мотиваційних факторів професійного самовизначення юнаків. Проблема мотиваційних факторів професійного самовизначення є складною та актуальною на сьогодні. Існує безліч концепцій поняття професійного самовизначення. Ми в своєму дослідженні під мотиваційними факторами професійного самовизначення розуміємо комплекс когнітивних, психологічних, соціальних, емоційних та матеріальних чинників, які, взаємодіючі між собою, створюють систему рушійних сил, унікальну для кожної особистості. Професійне самовизначення зустрічається досить часто в нашому житті, це чи процес вибору професії в старших класах чи зміна професії уже в дорослому віці, це вибір напрямку навчання чи підвищення кваліфікації. У цього процесу немає кінцевого результату, він існує доки ми розвиваємося як професіонали. Тому дослідження взаємозв’язку рушійних сил професійного самовизначення займало, займає і буде займати одне із вирішальних факторів професійного розвитку. Емпіричне дослідження мотиваційних факторів професійного самовизначення проводилось в три етапи: підготовчий, діагностичний та аналітико-інтерпретаційний. Було сформовано репрезентативну вибірку, визначено час і процедуру проведення дослідження. На аналітико-інтерпретаційному етапі дослідження за допомогою кореляційного аналізу було виявлено та описано взаємозв’язки між показниками мотиваційних чинників, що вивчаються. За допомогою якісного аналізу було виявлено та описано індивідуальний взаємозв’язок мотиваційних чинників для кожного досліджуваного. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19155 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Анотація Панасюк Л. Р..pdf | 127,31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Диплом Панасюк Л.Р..pdf | 1,44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Реферат Панасюк Л. Р..pdf | 194,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.